N-VA Hoeilaart trekt met sterke lijst naar de kiezer

Op 4 juni 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018
Top 3 N-VA Hoeilaart

Lijsttrekker van N-VA Hoeilaart Edouard van Zuijlen draagt met veel trots twee namen naar voren die de top 3 van de N-VA lijst vervolledigen. Samen gaan ze voluit voor een vellige thuis in een welvarend Hoeilaart.

Met Natascha Peeters (35) op de tweede plaats gaan we voor vernieuwing en verjonging. Natascha is getrouwd, mama van Estelle en werkzaam op het kabinet van Vlaams minister Ben Weyts. ‘Het is prachtig wonen in Hoeilaart maar toch ben ik bezorgd over de identiteit van de Vlaming in deze mooie, groene en Vlaamse rand rond Brussel.’

Huidig OCMW-raadslid Myriam Warson (55) heeft de nodige dossierkennis en ervaring om deze sterke top 3 te vervolledigen.

Samen trekken ze in oktober naar de kiezer om het Vlaamse en groene karakter van hun gemeente te verdedigen. “De Hoeilanders hebben recht op degelijk en eerlijk bestuur”, zegt Edouard van Zuijlen. “De kiezers verdienen ernstige oplossingen voor die zaken waar zij van wakker liggen.”

Op 11 juli, niet toevallig de Vlaamse Feestdag, kunnen alle leden en sympathisanten kennismaken met de kandidaten tijdens een gezellige drink in het Parkpaviljoen (Ruusbroecpark) aan het gemeentehuis. Afspraak vanaf 16u.

Hoe waardevol vond je dit artikel?