Democratie

Op 3 mei 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018
Edouard Van Zuijlen, Voorzitter N-VA Hoeilaart

2018 wordt een belangrijk jaar voor onze gemeentelijke democratie. Elke zes jaar kunt u zich uitspreken over het beleid van uw bestuurders. In oktober zal dat weer het geval zijn. Zes jaar is lang en we zitten te popelen om onze kiezers te mobiliseren en hun zeg te laten doen. Voor N-VA Hoeilaart een mooie kans om een aantal dringende vragen te stellen. Vinden de Hoeilanders dat hun gemeente goed, eerlijk en met respect voor de mening van iedereen werd bestuurd? Zijn onze financiën op orde, zodat we niet te veel belastingen hoeven te betalen voor allerlei minder belangrijke dingen? Werd het dorp leefbaarder? Werd de mobiliteit verbeterd? Was er genoeg aandacht voor de noden van de zwakste groepen, zoals kinderen en senioren? Werd er naar de Hoeilander geluisterd? En werd het Vlaams karakter van onze gemeente gerespecteerd?

Op 14 oktober kunt u deze vragen beantwoorden.

Voelt u het ook kriebelen om inhoudelijk en/of praktisch mee te werken met N-VA Hoeilaart? Contacteer ons dan via edouard.vanzuijlen [at] n-va.be

Edouard Van Zuijlen

Voorzitter N-VA Hoeilaart