CD&V/N-VA Valentijnsactie: Een hart voor Hoeilaart

Op 21 februari 2012

Afgelopen vrijdag heeft het kartel CD&V/N-VA valentijnchocolaatjes uitgedeeld op de Hoeilaartse vrijdagmarkt. Een nationaal N-VA-initiatief, maar perfect passend binnen ons lokaal Hoeilaarts project: Een Hart voor Hoeilaart!

Een hart voor ondernemers
Een sterk Vlaanderen begint in uw winkelstraat, uw Gemeenteplein. Want daar ligt de sleutel tot een welvarend Hoeilaart. Het kartel CD&V/N-VA wil ondernemers de nodige ruimte geven om zich te ontplooien. Ook Hoeilaart kan brandstof geven aan haar ondernemers. Wij willen een evenwichtig en duurzaam beleid ontwikkelen dat ruimte verschaft voor ondernemers, zonder het milieu en de leefbaarheid uit het oog te verliezen.

Een hart voor senioren
Iedereen telt mee! Het kartel CD&V/N-VA wil senioren zoveel mogelijk betrekken in het hart van het dagelijkse leven. Want oud is niet ‘out’. Ook Hoeilaart moet rekening houden met de toenemende vergrijzing. Ouderen moeten een stem hebben in het beleid van Hoeilaart. Een beleid dat mogelijkheden schept om actief deel te blijven nemen aan de gemeenschap. Een beleid dat de levenskwaliteit garandeert.

Een hart voor jongeren
Je bent jong en je wilt wat. Daarom vindt het kartel dat de jongeren in Hoeilaart een stem verdienen in het beleid. En niet alleen over jeugdzaken! Jeugdig enthousiasme en frisse ideeën zijn vaak in staat oude gewoontes een nieuwe dynamiek te geven: in scholen, jeugdbewegingen en de maatschappij als geheel. Jongeren zijn onze toekomst. Wij willen ervoor zorgen dat jij die zelf mee vorm kan geven.

Een hart in vervoering
Of u nu het openbaar vervoer of uw eigen wagen gebruikt, of u nu trapt of stapt: voor ons kartel is dat niet zo belangrijk. Wij willen in de eerste plaats dat u tijdig op uw werk of bij uw vrienden geraakt. Niet het vervoermiddel telt, maar wel een sterk vervoersnetwerk. Want duurzame mobiliteit op mensenmaat zorgt voor een leefbare gemeente. CD&V/N-VA Hoeilaart wil daarvoor de regie in handen nemen. Met duurzame, lokale en betaalbare oplossingen.

Namens het kartel,

Michel Joly, voorzitter N-VA                                                 Jan Van Assche, voorzitter CD&V

Hoe waardevol vond je dit artikel?